Sex & the City

Denne fredagen skulle gå til vasking & lesing på uni, meen siden det er fredag & det ikke fristet noe særlig å dra på universitetet når jeg faktisk ikke må, så har det blitt en dag i sengen med Sex&the City maraton. Gosh, jeg elsker den serien.


























Så, hva er det vi kvinner elsker med denne serien? Hvorfor blir vi helt obsessed? Vel, foruten de vakre klærne, fantastiske skoene fra Jimmy Choo & ikke minst verdens metropol New York, er det åpenheten om sex. Ekte vennskap hvor venninner er som speil. Ikke minst, serien handler om suksessrike, intellektuele, vakre & sterke kvinner som er selvstendige & som tar sine egne valg om menn & alt mulig annet. En serie som visker ut forskjeller mellom kjønn og gir kvinner den likestillingen vi fortjener. For min del, må jeg si jeg også elsker manuset. De herlige quotesene alle tenker, men ingen sier høyt.



- Veronica

Kommentarer

Populære innlegg