NEWCASTLE BABY

Da er en langweekend til Newcastle bestilt, for å besøke min fine Mari! Jeg drar allerede denne onsdagen og blir borte helt til mandag - det blir herlig! I Newcastle blir det besøk på universitetet og jeg skal få være med i en journalistikk time i hvertfall, om ikke mer. Det er jo utrolig fint siden jeg vurderer det fremover! I tillegg er det jo den store Halloween helgen der nede og dermed blir det kostymer og ut hver eneste dag! Jeg som virkelig elsker å kle meg ut & ikke minst, bli kjent med nye folk - det blir helt herlig! All shoppingen på topshop og primark, heaven. Ikke minst, å se igjen fine Mari og bli kjent med alle hun bor på "dorm" med. Woho, denne jenta gleder seg virkelig!!





                                                                          - Veronica

Kommentarer

Populære innlegg