blått er flott

Hej fine lesere (de få der ute som faktisk leser denne bloggen)

Nå har jeg endelig fått begynt i gospelkoret Adoramus her i Oslo - noe som var helt herlig!
Den stemningen, den kraften, sangene & bare det å endelig kunne trene opp stemmen & bruke stemmen igjen var en helt fantastisk & ubeskrivelig følelse.

Ellers har det ikke skjedd så utrolig mye verdt å skrive om her, det har gått i litt jobbing på Bianco, forelesninger & ikke minst, mailer frem & tilbake om neste studieår. Det blir spennende når jeg endelig får bestemt meg om hva jeg skal neste år - jeg driver i hvertfall og utforsker masse spennende i ulike deler av verden. Det blir kanskje litt i overkant mange innlegg om det - skal prøve å begrense meg!

Men, nu er det natta. I morgen er det personalfest hos sjefa med fajitas, vin & ut på byen! WIHU, det blir moro!





- Veronica 

Kommentarer

Populære innlegg