Min inspirasjon

ei lita dame med store meninger. smart. tankefull. sosial. vakker. en inspirasjon. en glede. en vilje av stål. sprek. elsker livet. egne meninger og valg er viktig for henne. ungdommelig. svært ærlig. over 70 år, men har ingen problemer om å snakke om de fleste temaer med en 20 åring. elsker romantikk. traller og spiller gitar. lytter. ei man kan spørre om alt. en god vert. dristig. elsker å høre om mitt liv. elsker reising. hun svikter aldri. huset har vært mitt andre hjem. elsker å være med ungdom. lære nye språk. en dame man må elske. en jeg kan være meg selv med. en som forstår. en som gir meg trygghet. en som ber meg følge hjertet mitt. et spennende liv som vokste opp under krigen. et unikt menneske.

hukommelsen har begynt å svikte, men heldigvis er det tidlig. å skulle miste henne, ville vært som å miste en stor del av meg selv. jeg besøkte dem hver dag i mange år og besøker dem ofte i dag og. neste år har hun og min bestefar vært mann og kone i 50 år. for en bragd. de har delt hele sitt liv sammen og bodd 48 år i det huset de bygde fra bunnen av. det står det respekt av.


hun er en inspirasjon. en stor kvinne. et flott menneske.
- min bestemor


- Veronica 


Kommentarer

Populære innlegg