Egentlig, er livet ganske så fantastisk.

Jeg har ingen store plager. Jeg jobber hver dag i en jobb jeg virkelig elsker, med kollegaer som føles ut som venninner. Jeg har fortsatt mine nærmeste venninner i samme by som meg, rett rundt hjørnet. Jeg har endelig fått søkt meg inn på studier & begynner å glede meg til det neste kapittelet i livet mitt. Jeg har ambisjoner. Jeg har blitt kjent med flere nye mennesker, som jeg virkelig trives godt med. Jeg kjøper meg nye klær og sko når jeg føler for det, kun fordi jeg har lyst og mulighet til det. Jeg planlegger årets store ferie, samtidig som jeg planlegger små utflukter til venninner i utlandet. Jeg har en familie som elsker meg, og flere forhold i familien blir bedre og bedre. Jeg har store drømmer, som jeg faktisk planlegger å kjempe for. Jeg smiler hver eneste dag, ikke hele tiden, men hver dag. Jeg er ung og kan gjøre så og si hva jeg vil. Jeg har opplevd mye, men det har kun gjort meg sterkere. Jeg er ganske så lykkelig for tiden. 

Så egentlig, er livet ganske så fantastisk. 



- Veronica 

Kommentarer

Populære innlegg