20

Forrige fredag ble jeg endelig 20 år - og det kan jeg love deg ble feiret med stor F! 
Et helt døgn med overaskelser var blitt planlagt av verdens fineste mor. 

Dagen startet med en overaskelse - nemlig et nydelig smykke & en lapp om at flere overaskelser lå i vente. Deretter kom moren min hjem fra jobb, vi satte oss i bilen & kjørte mot en ukjent destinasjon.


Etter ca én & en halv time ankom vi tigerstaden & det viste seg at det var hit vi skulle. Tilslutt ankom vi Rica Hotell Holberg & vi sjekket inn. Det var et fantastisk hotell - veldig profesjonelt miljø & ikke minst, et stort & fint rom. 





Deretter brukte vi ca 40 minutter på å pynte oss for kvelden og jeg fikk endelig vite hva vi skulle videre. Vi dro dermed til Grünerløkka & på Aku Aku for å ta noen drinks med min kjære søster og hennes samboer. 





Etter et par timer var det på tide å sette snuten mot dagens store attraksjon; nemlig Wallmans! Der ble det firerettersmiddag & min kjære mor hadde til og med kjøpt feirepakke. Det innebar et eget bord i midtrekken av salen, med god utsikt over showet & jeg ble med i en egen feire-del av showet. 
Vi fikk vår egen servitør og på Wallmans er det servitørene som også har hele showet. Det ble sang, dans & magi - en veldig morsom opplevelse! 









Etter at showet var ferdig - det varte fra 18.00 til 23.00, ble flere av bordene tatt bort og gjort om til et dansegulv. Etter en time tok vi turen gjennom sentrum og tilbake til hotellet, for å våkne opp neste morgen til en hel dag med shopping. Da fikk jeg i tillegg til alt dette andre, spandert et antrekk av min mami - TUSEN TAKK FOR ALT VERDENS FINESTE MAMMA! 
Det ble en fantastisk feiring og endelig er jeg 20 år - WOHO!

- Veronica 

Kommentarer

Populære innlegg