jenta (kvinnen) bak bloggen

jeg ler oftest mye når jeg er nervøs - også i situasjoner man egentlig ikke bør le. jeg er spesielt sjenert når jeg møter nye mennesker, spesielt litt vel attraktive mennesker av det motsatte kjønn. jeg danser alltid ute på byen, uten å tenke på hvordan det egentlig ser ut. jeg har et elsk-hat forhold til kamera. jeg har livssitater på veggene mine. jeg elsker studs og ting som glitrer. jeg drømmer altfor mye - og mine drømmer er store. jeg trodde jeg var ei storby-jente, men fant ut at jeg ihvertfall ikke er ei Oslo-jente ennå. jeg pleide å synge overalt, mens nå synger jeg mest alene. jeg er ofte redd for å ikke følge min drøm - men også for å følge den. tankene mine svirrer spesielt om kveldene & nettene. jeg sover for lite. jeg elsker å bli kjent med nye mennesker. jeg begynner lett å gråte, men heldigvis ikke like lett lenger. jeg elsker den alderen jeg er i nå - voksen nok til å velge selv, men ung nok til å feile. jeg skriver egne sanger, men har fortsatt ikke spilt dem for en eneste sjel. jeg har stor tro på meg selv, men er en del ganger redd for å ikke være god nok. jeg liker å tro at jeg ikke bryr meg om hva andre mener, men noen ganger viser det seg at jeg bryr meg mer enn jeg vil. jeg er selvstendig, men hater å være alene.  jeg liker å lære, men ikke alltid å studere. jeg elsker å reise, men har faktisk aldri vært på utsiden av europa. jeg pleier oftest å ha kontroll & ligge i forkant, mens nå for tiden er det faktisk deilig å ikke vite akkurat hva jeg skal og faktisk ikke måtte ha noe å gjøre hele tiden. jeg elsker musikaler. jeg føler noen ganger at de nærmeste rundt meg ikke helt forstår meg eller hva akkurat jeg vil gjøre med livet mitt. noen ganger forstår jeg det kanskje heller ikke selv. jeg elsker serien greys anatomy mer enn de fleste bør - eier alle sesongene og har sett dem utallige ganger. mine favorittband er the script og bastille. jeg er ei festival-jente - jeg elsker det. jeg har lest alle fifty shades of grey, de har holdt meg våkne litt for lenge. jeg vurderer å melde meg på the voice, men er redd for å feile. jeg elsker de nærmeste venninnene mine som søstre. jeg er snart 20 år - det må feires.

jeg er mer enn den jenta dere får se på bloggen.


- Veronica 

Kommentarer

  1. "voksen nok til å velge selv, men ung nok til å feile. "
    Elsker det

    SvarSlett
  2. du er så nydelig, veronica. jeg tror på deg§

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg