himmel på jord

ah, førjulstiden og julen har gått så altfor fort. allerede i morgen drar jeg innover til oslo igjen for å jobbe. det har vært så koselig med jul. familie, venner, julequiz i bølgen & calle - for meg er det jul! mange fine gaver til jul, spesielt to smykker fra min kjære mor fra merket kyss Jo Hanna. 9 bøker i serien fifty shades of grey gjør at jeg må ut på en liten bytterunde i år og, men det er i grunn helt greit. det har vært herlig å se igjen de søte kusinene mine, søsteren min, familien til papi & ikke minst, mor.

familiemiddagen i dag hos papi med besteforeldrene mine, god mat og ikke minst, at vi samlet oss rundt gitaren og slo til med både jule- og ikke-julesanger, gjorde denne ferien komplett. ah, det er flere år siden vi har samles rundt en gitar med farfar og farmor - det gav meg ordentlig familiefølelse igjen. lidenskapen for musikk har jeg nok spesielt fra min fars side; både min egen papi og farfar elsker gitar og sang. så det brakte virkelig frem minner - og jeg merket hvor mye jeg har savnet det. hvor mye musikken betyr for meg og hvor mye den betyr for oss sammen hos familien Halvorsen. å synge foran dem som står meg nærmest, vekket lysten til å drive med nettopp det jeg elsker. det vekket en lidenskap som har vært litt for godt gjemt de siste årene. musikken er som et eget språk på den siden av familien og vi forstår hverandre på en helt annen måte. det er virkelig noe helt spesielt.

så nå står noen dagers jobbing på bianco for tur før jeg igjen tar bussturen til Larvik for å feire nyttårsaften med de fineste jentene jeg vet om. gleder meg allerede!


- Veronica 





Kommentarer

Populære innlegg